Verantwoord afvallen - Tara Vossers
21496
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-21496,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Heb je al jaren de wens om af te vallen maar lukt het je keer op keer niet? Ben je teleurgesteld in jezelf omdat je geen enkel dieet kan volhouden? Ben je bang dat het je ontbreekt aan discipline?

Vind je het moeilijk…

om jezelf aan te kijken in de spiegel en wil je nu eindelijk eens tevreden zijn wat je ziet? Wij stellen je graag gerust, diëten zijn niet de oplossing. Je denkt wellicht dat het je ontbreekt aan discipline. Maar geloof ons, niemand kan een streng dieet volhouden!

Wij leren je bewust…

te worden van je huidige eetgewoonten, zodat je een eetpatroon kan ontwikkelen die bij je past en waar je een duurzaam gewichtsverlies mee bereikt. Onze visie? Kies niet voor een quick fix maar voor een blijvend en duurzaam resultaat! Lees hieronder meer over onze werkwijze.

 

Werkwijze verantwoord afvallen

Heel veel diëten vertellen je wat je wel of niet mag eten. Echter wordt er niet bij verteld hoe je het dieet op lange termijn kan volhouden. Deze diëten zijn vaak gericht op een quick-fix, zo veel mogelijk kilo’s in korte tijd verliezen.  Een soort van symptoombestrijding, want alleen de kilo’s worden aangepakt. Maar er zit vaak meer achter deze kilo’s.

 

Wij zijn van mening dat het zoeken naar een oplossing begint bij het opspeuren van de oorzaak. Tijdens het intakeconsult, wat ongeveer 45-60 minuten duurt, zetten we hierin de eerste stap. Het herkennen en erkennen van je eetgewoontes is stap twee en er vervolgens gewenste eetgewoontes van maken is de laatste en tevens meest uitdagende stap. Het creëren van nieuwe gewenste gewoontes vergt zelfkennis maar ook geduld. Zeker gezien het creëren van nieuw gedrag niet binnen een paar dagen, weken of zelfs maanden lukt. Het proces van gedragsverandering gaat met vallen en opstaan. Wij zullen je op een coachende manier leren hoe je na het vallen weer kan opstaan en hoe je kan leren van je valkuilen. Op deze manier werk je aan een duurzaam lange termijn plan, wat zorgt voor een duurzaam gewichtsverlies. Naast het veranderen van eetgedrag, bekijken we ook andere belangrijke leefstijlfactoren die van invloed kunnen zijn op je gewicht. Denk bijvoorbeeld aan stress(management), slaapritme, alcoholgebruik en beweging.

Ik help je graag!

Klaar om de stap te zetten naar een duurzaam gezond(er) gewicht?

PLAN DIRECT EEN AFSPRAAK